thatchickwiththegifs:

"If you had any doubt that this movie is tired and has no new ideas whatsoever, listen to these lines. Literally, every single one of them is a cliché. It’s kind of amazing." [x]

Requested by sawyerpersian

betsypaige22:

becausebirds:

owl is confused        [video]

I think it’s ADORABLE how he  squeeezes under the screen, lol

betsypaige22:

becausebirds:

owl is confused        [video]

I think it’s ADORABLE how he  squeeezes under the screen, lol

"They had so many different shields in this film. We had the heavy shields for the shots where I need to block myself, or it’s gonna be a close-up—it’s this nice, shiny, metallic. We have [the] rubber shield when I’m actually knocking someone out with it and I actually gotta hit somebody. We’ve had a couple of shields that are magnetic for when I gotta slip it on my back. And then we’ll use no shield at all every now and then. Every now and then, we’ll have to do a shot where I have to throw it and they’ll just CGI it.

- Chris Evans, Outfitting A Hero

fitness-ting:

justanotherforestelf:

this man deserves an award.

What a beautiful statement he’s making

Paper Planes
M.I.A.

majestictunes:

paper planes || m.i.a.

pirate skulls and bones
sticks and stones and weed and bombs
running when we hit ‘em
lethal poison for the system

fencehopping:

Tim Burton received this handmade cake from his animation team and it’s basically the coolest shit ever.

distressed-kaiju-noises:

deerhoof:

the future is here and it’s horrible

#embarrassing baby photos of the future robotic rulers of the planet

spoken-not-written:

who-lligan:

artbymoga:

promising-promises:

princesssugarbutt:

So yeah I can see how many fingers you’re holding up

THIS IS VERY ACCURATE

THIS IS VERY BEAUTIFUL

Is this accurate? Is this what it’s actually like to not be able to see clearly?

yes

rhymes-with-lemons:

break free.

rhymes-with-lemons:

break free.


How to complete Snake.

How to complete Snake.